dijous, 27 de novembre del 2014

AQUELL QUADRE


Adjectius: Extravagant, perfecte, treballador, sincer, estudiós, profund, clar, lleuger, elegant i frisós.

 L’altra dia vaig anar a veure una exposició d’una coneguda artista local. Per la gran quantitat d’obres exposades, vaig veure que la pintora era una dona molt treballadora i profunda. El seu estil era elegant, encara que el quadre que em va cridar més l’atenció  tenia un to un xic extravagant; combinava  elements molt diferents, com unes boles de colors estridents, un peix blau de ceràmica, un diari  i un toc de pintures barrejades. El resultat...  un bodegó abstracte sorprenent.

Em vaig quedar palplantada davant aquella obra. Aquell quadre em semblava perfecte, tenia un no se què que m’atreia;  tot i aquell toc de  colors càlids, el seu aspecte era clar i lleuger.

No és que sigui un estudiós de l’art, però si he de ser sincer, estava frisós per conèixer l’artista, i conèixer  els motius que l’havien inspirat en aquella barreja d’elements que li donaven aquell estil tant subtil.
Volia saber el  preu del quadre i si entrava dins les meves possibilitats m’agradaria tenir-lo a la meva galeria particular.


20/11/2014
 
 

2 comentaris:

  1. Vols que et digui una cosa ? A mi els bodegons no m'agraden i la pintura abstracte tampoc gaire, però aquest quadro el trobo ben bonic per la combinació de colors...
    Petonets Anna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot plegat és un relat amb un quadre que va improvisar la "profe" en una classe. Com no tenia cap foto del invent, en vaig buscar una que s'hi digués una mica.
      Bon final de diumenge remullat M. Roser

      Elimina