dijous, 30 d’abril del 2015

ESMORZANT A L'AIRE LLIURE



Ingredients:   dolç, dolent, encertat, verd, llet, Queralt, un monstre, suau, penetrant.


Preparació:
Estava asseguda a la terrassa d’aquell bar; un aire suau baixava de la serralada de Queralt, feia un matí fresquet. El verd dels camps del costat i aquells arbres florits deixaven aquella flaire penetrant que embriagava, en aquell dia radiant de primavera.
Quan va venir el cambrer a preguntar-me que volia, estava tant absorta gaudint del paisatge, que em vaig dur un ensurt, talment com si  hagués vist un monstre. Li vaig demanar un cafè  amb llet i unes petites pastes  de crema i xocolata. Sóc molt llaminera i m’agrada molt el dolç.
 
Als pocs moments estava delectant-me amb aquells pastissets i assaborint poc  a poc el cafè amb llet, que estava del tot encertat, tal com m’agrada a mi, així com les pastes.
En acabar em vaig adonar d’una galeta embolicada al costat de la tassa. La vaig desembolicar i me la vaig posar a la boca... Escs...  quin sabor més dolent. Em va espatllar del tot el gust d'aquell esmorzar tant saborós que acabava de prendre.
 
 
12/04/2015/
 

2 comentaris:

  1. Això et passa per golafre, de què devia ser la galeta? Però només esmorzar mirant la muntanya de Queralt, ja és un plaer...
    Petonets, Anna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una mica golafre potser si, encara que esmorzar gaudint de la vist de Queralt, com bé tu dius, és el millor plaer.
      Una abraçada M. Roser.

      Elimina