diumenge, 16 de febrer del 2014

HO ESTÀ EL MÓN... O BÉ HO ESTEM UNA MICA TOTS?

“Definitivament haurà de rendir-se a l’evidència de què aquest món està boig”
Sacha Guitryl

Definitivament, d’avui no passo, m’hauria d’aprimar almenys 10 o 12 quilos! Per tant, després de les festes començo aquella dieta tan fantàstica que, si la faig com diuen,  els puc perdre en un tres i no res.

Haurà de fer-me afecte molt aviat, sinó no podré estrenar aquell conjunt tant mono que m’he comprat per les rebaixes. Me’l vull posar el dia que ens hem de trobar amb el meu  amic Internauta.

De fet, li vaig enviar una foto que no era la meva. No volia que sabés que sóc baixeta i una mica rabassuda. Sempre queda més bé si l’altre creu que tens un bon pamet. Ves a saber si la que m’ha enviat ell és autèntica!

Rendir-se als meus peus... Crec que, en l’últim e-mail, es va expressar d’una manera que volia dir això.  Que es rendiria als meus peus davant una bellesa com la meva.

A vegades, faig les coses de manera massa impulsiva! Després no sé  com me’n sortiré. Però no es poden perdre mai les esperances, tot i que sóc conscient que els miracles ja estan passats de moda.

L’evidència és que jo, realment, no sóc ni alta ni prima, sinó tot el contrari. Això sí... la meva simpatia dona mil voltes a la de les noies més esveltes que hi pugui haver sota la capa del cel

De totes maneres, estic convençuda que ell tampoc no m’ha dit tota la veritat. Per tracaleros els homes! No hi ha ningú que els guanyi, sobretot als italians que diuen que són molt pillos!

Què em puc imaginar d’un paio que no conec de res? És clar que... sembla sincer, quan explica sobre les propietats que té i els cotxes, però no me’n puc fiar massa...

Aquest noi seria un bon partit... si fos cert tot el que diu, és clar!

Món... em va dir que es deia Món. És un nom ben estrany! És la primera vegada que el sento com un nom de persona. Potser és un diminutiu. Qui sap, segur que també és una trola!

Està bé! S’ha acabat de pensar tantes tonteries! Ara el més important és centrar-me en la meva dieta. A veure: la verdura, el tall a la planxa, el brou diürètic...

Boig per tu... Servil i acabant boig per tu... M’agrada tant aquesta cançó de “Sau”! Ben mirat, ja ho estem tots una mica  bojos!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada