dilluns, 8 de juliol del 2019

APRENENT A CUINAR



La jove parella és el segon  dia que viuen junts, ahir va fer el sopar la Lidia i avui està cuinant l’Andreu. Acaba de treure  del forn un pastís de poma

¾    UF, quina olor de cremat, fa aquest pastís de poma.
¾    No, està una mica torradet i prou. –diu ella amorosa-  Per ser el primer que fas està prou bé.
¾    Realment cuinar no es el meu fort!
¾    Quant n’hagis  fet uns quants  potser et sortiran millor.  Com els de la teva mare.
¾    No tinc la paciència de la mare.
¾    Jo tampoc
¾    Això de cuinar un dia cada un és un pal, però si a cap ens agrada, bé ens caldrà d’aprendre’n.
¾    Jo també ho penso
¾    Ja tinc ganes de veure quin menú em faràs Lidia, demà al vespre.
¾    Encara no ho he rumiat, però segur que serà alguna cosa senzilla.
¾    Sort que dinem tots dos  a la feina.

Ella para la taula i  l’Andreu porta la safata amb els espaguetis i darrera el pastis de poma una mica cremat. El menú que Andreu ha preparat per avui; demà serà la  Lidia que li tocarà escalfar-se el cap i escollir, comprar i cuinar el que cregui millor. Els dos han fet un pacte, que de menjar preparat, res de res. Hem d'aprendre a cuinar.-és van dir.

Això de viure junts te els seus avantatges, però també els seus inconvenients. Encara que els diumenges i dies de festa, han acordat fer el dinar entre els dos, cosa que pot ser més divertida, o alguns dies també anar a dinar a casa els pares.  Encara que penso que segurament aviat se’n cansaran de cuinar i molts dies  acabaran anant a buscar  quelcom preparat. Veurem quants dies dura la seva afecció per la cuina.

/19/02/2109/


2 comentaris:

  1. Els entenc molt bé, perquè a mi tampoc m'agrada cuinar, però com que sinó em surt gaire bé, ningú protesta...
    Petonets, Anna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. De fet ja molta gent que no els agrada cuinar, i si són dos no queda altre remei que repartir-ho i a vegades amb el temp també els pot acabar agradant, per sort a mi sempre m'ha agradat.
      Una abraçada M. Roser

      Elimina