dimecres, 21 de novembre del 2018

EL GLOBUS TERRAQUI




Avui la “profe” ens ha portat una petita bola del mon en miniatura i ens ha dit,  apa ara a escriure...

Sempre m’han agradat mon els globus terraqüis, com que jo de petita mai n’havia pogut tenir cap, encara recordo la il·lusió que em va fer quan vaig comprar el primer pel meu fill, quan aquest tenia set o vuit anys.

Encara el tenim a casa, per més que els fills ja en siguin fora. Les vegades que l’hem fet servir , primer quan els nens eren petits pels estudis. Quan ja van ser més grans , per preparar els viatges que fèiem,  sobretot quan volies anar lluny i havies d’agafar avions, per saber quins països havies de creuar per anar aquí o allà i per saber la situació del país on anavem.

Ara alguna vegada  encara ens el  mirem  per situar algun país exòtic  o desconegut que normalment forma part  d’alguna noticia que donen per televisió.

10/11/18/

2 comentaris:

  1. Si és que abans sense tanta tecnologia, també ens espavilàvem...
    Petonets, Anna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi tant M. Roser,i era maco fer-ho, és clar que ara tot ho volem al moment i pitjant un botonet ho tenim tot a l'abast de la mà, ja no cal memoritzar res, hi és una llàstima el que es perd.
      Petonets.

      Elimina