dimarts, 25 de juny del 2013

SOLSTICI D'ESTIU I CONJURS


No us ho creureu, però tinc una amiga que és una mica bruixa, que sap de remeis estranys , de rituals màgics i de conjurs.
Com jo tinc una temporada que les coses em van de mal en borràs, vaja, que sembla que hagi trepitjat merda. Estic sense feina, ho em deixat amb la parella, estic barallada amb els pares, estic sense diners i si no m’espavilo hauré de deixar el pis per no poder pagar el lloguer, els petits estalvis que tenia estan esgotant-se.

Degut a tot aquest cúmul de circumstàncies, he decidit escoltar a la meva amiga . Em diu que la nit del solstici d’estiu, aquesta nit, si faig tot el que ella em diu, canviarà la meva vida , se m’acabarà la ratxa de mala sort i les coses començaran a venir-me  de cara.

No ho sé, sempre he estat una mica reticent amb aquestes coses de màgia i superxeries , però estic tant enfonsada , que em sembla que aquesta vegada li faré cas i seguiré els seus consells.
Estic molt nerviosa, ja falta poc per ser fosc, així que fosquegi  encendrem la foguera i començarà el ritual. La única cosa que sé  certa, és que tota la roba que porto, sabates incloses,  cremarà a la foguera aquesta nit, junt amb la mala sort, després que ella hagi fet els conjurs. Llavors ens posarem  unes túniques blanques i espardenyes també blanques que ella ens donarà a tots els assistents, es veu que som força colla els que necessitem una  petita ajuda  i que  seguirem el ritual per aconseguir  bona sort.

 
 Un cop  purificats pel foc i l’aigua, i amb les túniques que portarem fins que surti el sol; demà serem persones noves, haurem deixat tota la negativitat allà a les cendres  i començarem una nova vida, on tot serà més planer i les coses aniran molt bé en tots els sentits.
Bé, ja us explicaré un altre dia com han anat  les coses, de moment el vespre es presenta bé, ja van arribant  la gent i el foc es comença a encendre.  Estic emocionada, segur que seran ben aprofitats els 60 euros que he pagat per endavant per participar en la cerimònia .

-23 de juny de 2013-
 

2 comentaris:

  1. Ai, Anna, si tots els problemes s'arreglessin tant fàcilment, totes aquestes remeieres, bruixes, vidents, tindrien una cua que només s'acabaria quan desapareguessin les coses negatives...Però jo crec que la bona sort , se l'ha de buscar un mateix...
    Petonets "vervenerus".

    ResponElimina
  2. Estic completament d'acord amb tu M. Roser, la bona sort normalment se la fa un mateix, encara que a vegades aquesta classe de gent, en un moment donat et poden ajudar, o... treure't els quartos.
    Petonets de revetlles.

    ResponElimina