dijous, 29 de novembre del 2012

CRUELTAT III.

CARA A CARA. 

Però aleshores alguna cosa va trencar-se en el meu interior. No sé què em va passar ni per què va succeir. Potser la fredor metàl·lica de la maneta de la porta va ser el detonant i una corrent elèctrica em va travessar el cos i em va deturar en la meva fugida. Tal vegada el titil·lar de la flama de les espelmes espantades per la meva brusca reacció per escapar d’un ambient que m’empresonava i em deixava sense força. No ho sé ni segurament ho sabré mai però en aquell instant la meva ment va apartar el dolor i la por causada per les paraules de Sir Cristòfol.  

Vaig endreçar-me, vaig passar les mans pels cabells tirant-los enrere, vaig mullar-me els llavis amb la punta de la llengua i amb els dits vaig assecar-me les llàgrimes de l’horror passat. Mentre polia el meu aspecte corporal reparava les escletxes mentals més feridores i cruels. 

Qui era aquell home, simplement un home no una persona, o simplement res de tot això només una simple bestiola, una feristela a qui havia d’enfrontar-me i vèncer. 

Vaig tornar dreta, segura i ferma a l’habitació. Romania  assegut a la butaca amb el mateix somriure fred, immòbil de cara i de cos. Vaig mirar-lo fixament amb un aire de menyspreu en els meus ulls. En aquells moments només veia assegut una serp de ulls verds que m’observava momentàniament sorpresa però de qui no em podia fiar. Amb el soroll del seu respirar, amb el moviment oscil·latori del seu cap i amb el sord soroll del seu cascavell pretenia distreure’m per saltar damunt meu i ferir-me. 

Amb tot el valor i gosadia possible m’assegué altre cop a la butaca mirant-lo fixament i vaig començar altre cop les meves preguntes. Em mira i amb el somriure dur va dir-me:
¾    Tornés, em vols més. Pot ser t’agrada la idea de patir més vexacions. 

No vaig respondre a la seva provocació i la primera frase em sortí forta i dura:
¾    Sóc una dona, un esser humà, i per tant capaç de sofrir i riure. Però per davant de tot sóc lliure i ningú, sigui quina sigui la seva categoria social, pot intentar subjugar la meva llibertat. 

No va contestar però pel moviment de seves les mans entengué que li importava poc que els dominats fossin homes o dones. Desesperada per la seva indiferència obrint-me la brusa l’ensenyà les sines.
¾    Mira uns pits com els que van alletar-te. 

Continuarà... 

Miquel Pujol Mur.
Berga, 22/11/2012

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada