dijous, 2 de juliol del 2015

TINC DEU MINUTS


 
Que faries en un lloc tancat durant deu minuts?


L’Anna ens ha portat amb la imaginació, en una classe tancada i hem d’escriure  que faríem en aquest lloc  durant deu minuts.
 
Tinc deu minuts per fer coses dins aquest lloc tancat. Que faig? No es  que es puguin fer masses coses en deu minuts.  Val més que m’ho agafi amb tranquil·litat.

Primer miro el mòbil, quants  watsAps  m’han arribat des del matí. En tinc deu, són tots del grup, de la colla. Els contesto amb un estirabot, així ja saben que els he vist. El que no faig és obrir els arxius, que això comporta molta estona.
Llavors penso que les coses que haig de fer aquell matí,  quan surti d’allà, un fotimer , i no em recordo de totes. Faré una llista i així quan surti no em deixaré res.. M’hi poso, rumio, i en tres minuts la tinc feta.

Ostres he de trucar a la Carme, per dir-li que no podia anar on havíem  quedat. La truco... no contesta. Bé, li deixaré un missatge. Espero que l’obri abans de les dotze i no m’estigui esperant  en va.
Encara em queda algun minutet. Veig una màquina de cafès allà al racó. Prendre un cafetó, que em donarà ànims per acabar el matí. S’ha acabat el temps.


27/06/2015/

 

2 comentaris:

  1. Suposo que depèn de si estàs sola o acompanyada...Jo, d'entrada, no tinc mòbil per mirar, però de totes maneres deu minuts passen de pressa. Si estigues sola, suposant que no tingues claustrofòbia, potser escriuria un conta o un poema...En cas contrari, cridaria com una esperitada fins que algú m'obrís la porta...
    Petonets, Anna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo vaig entendre que era estant sola; si bé era un lloc conegut i no feia basarda. Era qüestió d'omplir els deu minuts fent alguna cosa. Això d'escriure un conte o un poema, és una bona idea. Algú del grup, va fer meditació.
      Bon i calorós cap de setmana M. Roser

      Elimina