dissabte, 23 de novembre del 2013

ÉS VA ACABANT LA TARDOR


El vent va despullant els arbres, la tardor avança allargant el pas. El  fred tímidament, però amb força va traient el nas... encara que  avui fa un matí de calma i el sol revitalitza  i retorna al vell cos lassat.

Surto a caminar per vorals de casa, entre les fulles caigudes que cruixen sota els peus i fan soroll quan les remou amb el  bastó;  els tons torrats i marronosos omplen de color la meva retina, i tonifiquen tot el meu ésser. Surto per deixar a casa tristors i afanys; camino lentament, les cames gairebé no em porten, però el meu esperit és lliure i voleia pels camps.

Ja sé que vaig deixant la tardor enrere i he d’encarar la vida en la recta final, observo tranquil·la com l’hivern s’atansa, amb passes de gegant, però avui és tardor encara i tota jo gaudeixo d’aquest esplèndid dia tardoral.
 
 
23/11/2013
 
 

2 comentaris:

  1. Una tardor hivernal , però tardor al cap i a la fi, que és la nostra Anna...
    Petonets.

    ResponElimina
  2. Tens raó M. Roser som a la nostra tardor... i contentes de ser-hi.
    Una abraçada

    ResponElimina