dilluns, 18 de novembre del 2013

CARTA D’AMOR

Estimada,

Quins records em porta el lleuger perfum que encara aromatitza el mocador que em vas donar a  l’acomiadar-nos a l’aeroport.

La meva visita a aquest país, treball sempre treball, em ve marcada per la manca de la teva presència.

Cada matí al despertar el primer que faig es girar-me cap el cantó on reposes habitualment en el nostre llit per gaudir en la meva imaginació de la teva imatge quan encara dorms i sobtadament sento l’enyor de la solitud.

Llavors agafo el mocador com si fos la relíquia d’un sant i l’oloro, a més davant meu tinc la teva fotografia, això és la cosa que em dona força per començar el dia i complir el temps de treball acordat.

Tinc assenyalades les dades que van passant, diria que no sols marco els dies, sinó, fins i tot, les hores i els minuts que ens distancien.

Amb amor i desitjant gaudir de tu, de la teva presència, dels teus ulls, del teu tacte, del teu olor, de tu en fi.

El teu...
 
Miquel Pujol Mur                                                               

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada