dimecres, 27 de febrer del 2013

EL PROGRAMA DE CINEMA.


El xicot davant la finestra parla amb la taquillera i compra dues localitats per veure una pel·lícula triada anteriorment per internet. 

La noia mentrestant folleja un programa que ha pres de l’expositor situat a la lleixa. Ràpidament mira les pel·lícules i veu una interpretada pel seu actor predilecte el Jhon TresD. Caram- pensa- d’aquesta no m’ha parlat quan hem elegit que veníem a veure.   

El xicot ja acabada la compra de les entrades es dirigeix a la noia dient-li.
¾    Mira ja tinc les entrades. Ara comprem les begudes i les crispetes.
¾    Escolta- diu la noia- no m’has dit que feien una del Jhon TresD.
¾    Va aquell guaperes, si no sap ni parlar.
¾    Tot el què tu vulguis, però jo el trobo guapo i bon actor.
¾    Guapo dius si fa una cara de peix mort.
¾    Què dius! Tu que no entens d’homes. A totes les meves amigues els hi xifla.
¾    Però no veus en les seves poses que és marieta! Anem a veure la Silvana Z.
¾    A veure la Silvana Z, però no havíem quedat que veuríem “El barco del món sense fi”.
¾    No hi ha entrades.
¾    I m’ho dius ara! Jo no vull veure a la recautxutada Silvana Z.
¾    Però si treballa molt bé.
¾    Ets un pocasolta! Treballar no sé que treballa, més tu i els teus amics només li mireu els llavis plens de silicona, les ... callo el nom operades fins... i les cuixes amb aquelles faldilles tan curtes.
¾    Home, no em diràs que està malament!
¾    Ni bé ni malament. Vull veure el Jhon TresD.
¾    M’ha dit la taquillera que tampoc hi ha entrades. Ja vindrem un altre dia.
¾    Sí, quan no la facin.
¾    Si dura tan poc és que no val la pena.
¾    Però les cuixes de la Silvana, sí... 

Amb una estirada li pren les entrades i tota decidida parla amb la taquillera que li canvia per unes altres. Quan passa pel costat del xicot l’hi fa entrega d’una i li diu:
¾    Si vols venir amb mi aquí tens l’entrada, sinó que te la canviï la teva amigueta la taquillera. 

El xicot tot moix segueix els passos de la noia, mentre es diu: Demà vindré amb la colla veure la pel·lícula de la Silvana Z. 

Val la pena continuar una relació que comença així. Té un bon futur? 

Miquel Pujol Mur.

1 comentari: