divendres, 23 d’abril del 2021

SANT JORDI I LA COVID

 

 


Voldria parlar amb Sant Jordi                   

avui dia del seu Sant, 

per posar-lo al corrent

d'això que ens està passant...


No cal que porti armadura

ni espasa ni escut,

que el drac s'ha fet petit, 

més petit que un cuc petit.


Oh, patró de Catalunya

allibera'ns d'aquets virus maleït,

si vens, porta'ns la vacuna

per deixar-lo ven pansit.


Vine a peu o en montura, 

de matinada o de nit, 

però acaba amb la tortura,

que sofrim amb el Covid.


Fes que llibres i roses avui tinguem,

i un Sant Jordi ven lluït,

que pels carrers renaixem

i siguis per sempre enaltit


Amb aquest poema que he trobat i en desconeixo l'autor, vull desitjar-vos un Feliç dia de Sant Jordi



2 comentaris:

  1. Moltes gràcies Anna, per aquest poema tan adient...Ves per on, avui m'han posat la primera vacuna!!!
    Petonets, Anna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, vaig trobar que era molt adient amb tot aixó que estem vivint. M'alegra que ja t'hagin posat la primera vacuna, jo la setmana pasada em van posar la segona. Esperem que funcionin bé i aviat poguem tornar a fer vida normal .
      Una abraçada M. Roser.

      Elimina